I. IDENTIFICACIÓN
Dende a biblioteca do centro
proponse realizar unha investigación e
documentación que sirve de proxecto para facer nas aulas xa que este curso
Bibliotecas escolares de Galicia propón para todos os centros o lema
"Biblioteca Escolar Territorio das Artes". Con esta proposta prepárase o desfile de
entroido no centro coa elaboración do disfrace de "Meninas de
Velázquez". O resultado final vai ser unha creación en vídeo. No curso de
segundo van realizar unha recreación plástica con materiais naturais (cantos) e
utilizarán a técnica de Stop Motion para darlle movemento vida.
II. PERFIL CURRICULAR
Estándares
|
Competencias
|
Transv
|
▪
LCB1.6.1. Iníciase na utilización
guiada dos medios audiovisuais e dixitais para obter información.
|
▪
CCL ,CD,
CAA
|
CL,TIC
|
▪
LGB2.2.1.
Interpreta e comprende, de maneira xeral, a información de ilustracións.
|
▪
CCL, CAA, CSC, CSIEE, CMCT
|
LC,EOE
|
▪
LGB2.3.3.
Fai lecturas dramatizadas de textos.
|
▪
CCL, CSC
|
LC,EOE
|
▪
LGB3.1.2.
Elabora o texto, con coherencia xeral e de xeito creativo.
|
▪
CCL, CAA, CSIEE
|
EOE, EM
|
▪
EPB1.2.1. Usa termos sinxelos e adecuados para comentar
as obras plásticas
observadas.
|
▪
CCL, CCEC
|
EOE
|
▪
EP2.6.2. Deseña sinxelascreaciónsplásticas
despois de recoller información por medios audiovisuais.
|
▪
CCEC, CD
|
EMP
|
▪
EP2.8.1. Amosa interese polo traballo individual e
colabora no grupo para a consecucióndun fin colectivo.
|
▪
CSC
|
EC
|
▪ CSB4.3.2.Describe algún acontecemento vivido na familia, na escola, na súa contorna ou outros feitos próximos expresándoos con criterios temporais.
|
▪
CCL, CSC, CMCCT
|
CMCT
EOE
|
▪
CSB4.5.2.Recoñece os museos, e os sitios arqueolóxicos como espazos de gozo e ocio.
|
▪
CSC, CCEC
|
EMP
|
III. PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA
Estándares
|
Actividades
|
Exercicios
|
Agrupamento/
espazo
|
Temporaliz
|
LCB1.6.1.
|
Investigamos
sobre o cadro "As Meninas" de Velázquez (personaxes, historia)
|
Buscamos
en google: "Las Meninas de Velázquez"
|
Grupo
clase Biblioteca
|
1
sesión
|
Presentamos
o cadro e comentamos (o autor, os personaxes, o argumento...)
|
Grupo
clase Aula Ordinaria
|
1
sesión
|
||
CSB4.5.2.
|
Coñecemos
un museo
|
Visionamos
en YouTube "Visita guiada al Museo del Prado"
|
Grupo
clase
Aula
Ordinaria
|
1
sesión
|
Elaboramos
un mural comentando a obra, seguindo un modelo.
|
Grupos
de 4
Aula
Ordinaria
|
2
sesión
|
||
CSB4.3.2.
|
Presentamos
a vida de Velázquez e elaboramos a liña do tempo
|
Elaboramos
unhaliña do tempo cosacontecementos importantes na vida de Velázquez.
|
Individual
Aula
Ordinaria
|
1
sesión
|
Elaboramos
un libro cosacontecementos importantes na nosa propia vida
|
Individual
e en familia
|
1
sesión
|
||
EPB1.2.1.
|
Presentamos
diferentes versións do cadro que fan pintores famosos
|
Comentamos
en voz alta as características do cadro e as diferencias e semellanzascoorixinal
|
Grupo
clase
Aula
Ordinaria
|
1
sesión
|
LGB2.2.1.
|
Intentamos
localizar os diferentes personaxesnasversións do cadro de Velázquez
|
Grupos
de 4
Aula
Ordinaria
|
||
EP2.6.2.
|
Versionamos
"As Meninas" pintando con témpera sobre pedra"
|
Traemos
cantos rodados e pegámolosfacendo as diferentes figuras (can, meninas...)
|
Individual
Aula
Ordinaria
|
4
sesións
|
Ensaiamos
a aplicación da tempera sobre pedraseguindo os pasos necesarios (dar fondo,
secado, deseño en papel e aplicación sobre o fondo ...)
|
||||
LGB3.1.2
|
Que
está pasando no cadro? Interpreta o que fan os personaxes e inventa un conto.
|
Anotamos
o nome dos personaxes e o que fan no
nosocadro
|
Grupo
clase
Aula
Ordinaria
|
1
sesión
|
Escribimos
un conto coa secuencia: principio,nó e final
|
Grupos
de 4
Aula
Ordinaria
|
2
sesións
|
||
LGB2.3.3
|
Engadimos
son aonoso vídeo
|
Ensaiamos
a entonación facendo as voces dos personaxes do noso conto. Repasamos signos
!?
|
Grupo
clase
Aula
Ordinaria
|
1
sesión
|
Lemos
o nosocontro dramatizando para grabar en vídeo.
|
Individual
Aula
Ordinaria
|
1
sesión
|
IV . AVALIACIÓN: RÚBRICA
RÚBRICA
|
|||||
Estándares
|
Suf
|
Ben
|
Not
|
Sob
|
Instrumentos
|
▪
LCB1.6.1. Iníciase na
utilización guiada dos medios audiovisuais e dixitais ...
|
Teclea
en google sen erros
|
abre a páxina correcta
|
extrae
informaciónspuntuais do tema
|
relaciona
a información co tema
|
Rexistro
observación
|
▪
LGB2.2.1. Interpreta e ...a información de ilustracións.
|
Expresa
algo do que aparece no cadro
|
enumera
as accións dos difer
personaxes
|
relaciona
diferentes elementos
|
extrae
un argumento da obra
|
Rexistro
de observación
|
▪
LGB2.3.3. Fai lecturas dramatizadas ...
|
Le
os signos ! e ?
|
da
sentido as pausas
|
pon
voces aospersonaxes
|
transmite
o sentido cos entonación
|
Rexistro
de observación
|
▪
LGB3.1.2. Elabora o texto, con coherenciae
creativ...
|
Escribe
tres párrafos secuenciados: principio, nó e final
|
as
oraciónsteñen sentido
|
non
hai
repeticións
|
logra
transmitir o seu propio argumento
|
Cartafol/
caderno
|
▪
EPB1.2.1. Usa termos
sinxelos ...comentar as obras plásticas ...
|
Identifica
e nomeacores, formas, posicións
|
gamas
de cores, texturas, fondo
|
califica
e compara os elementos
|
interpreta
e describe sensacións
|
Rexistro
de observación
|
▪
EP2.6.2. Deseña sinxelascreaciónsplásticas ...
|
Axústaseaos
pasos do proceso: elexir_pegar_pintar
|
aplica
a témpera segúndodeseño
|
coida detalles e execución
|
introduce
elementos que melloran
|
Cartafol
|
▪
EP2.8.1. Amosa interese
polo traballo individual e colabora no grupo ....
|
Respeta
o tempo de traballo no grupo
|
Responsa-
bilízase
da súa parte
|
fai
aportación persoal
|
lidera
e coordina o grupo
|
Rexistor
observación
|
▪ CSB4.3.2.Describe algún acontecemento...expresándo con criterios temporais.
|
Enumera
por orde episodios da súa vida
|
representa
seguindo un modelo na liña do tempo
|
representa
sen
axuda sucesos na vida de Velázquez
|
interpreta
e describe un suceso
nuha
liña temporal
|
Cartafol
|
▪
CSB4.5.2.Recoñece os museos, e os sitios arqueolóxicos como espazos de gozo e ocio.
|
Explica
algunhas características do museo visionado
|
comportamento
a seguir nesesespazos
|
aportacións
e importancia
|
Rexistro
de observación
|
I. IDENTIFICACIÓN
Dende a biblioteca do centro
proponse realizar unha investigación e
documentación que sirve de proxecto para facer nas aulas xa que este curso
Bibliotecas escolares de Galicia propón para todos os centros o lema
"Biblioteca Escolar Territorio das Artes". Con esta proposta prepárase o desfile de
entroido no centro coa elaboración do disfrace de "Meninas de
Velázquez". O resultado final vai ser unha creación en vídeo. No curso de 5º de E. Infantil van elaborar
unhas meninas de papel adornando as súas saias con debuxos de cadros
famosos e utilizarán a técnica de Stop Motions para darlle movemento.
II. PERFIL CURRICULAR
Estándares
|
Competencias
|
Transv
|
▪
CSAPB1.
Realiza encaixes e quebracabezas
|
▪
CMCCT, CSIEE
|
EMP
|
▪
CCB3.
Identifica
algunhas manifestacións culturais próximas.
|
▪
CAA, CSC, CCEC
|
CA, EMP
|
▪
LCRB1.
Comprende
as explicacións que se dan na clase.
|
▪
CCL, CSIEE,
CAA
|
LC,EOE
|
▪
LCRB2. Participa
con interese en actividades expresivas plásticas.
|
▪
CCEC,CAA,
CSC
|
CA, EMP
|
▪
LCRB2. Participa
con interese en actividades expresivas corporais.
|
▪
CCEC,CAA,
CSC
|
CA, EMP
|
▪
LCRB3. Demostra interese e
gusto polas actividades nas que se empregan as TIC..
|
▪
CCEC, CD, CAA
|
CA,TIC EMP
|
CSAP.-
Coñecemento de si mesmo e autonomía personal
CC.-
Coñecemento do contorno
LCR.-
Linguaxes: Comunicación e Representación
|
III. PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA
Estándares
|
Actividades
|
Exercicios
|
Agrupamento/
espazo
|
Temporaliz
|
▪
LCRB1
|
Investigamos
sobre o cadro "As Meninas" de Velázquez (presentación de bits,
vídeos...)
|
Presentamos
"Las Meninas de Velázquez"
en bits de arte
|
Grupo
clase Aula Ordinaria
|
1
sesión
|
Visionamos
"Las Meninas cobran vida"
|
1
sesión
|
|||
Visionamos
"Las meninas, primer cuadro a 365º
|
Grupo
clase Biblioteca
|
1sesión
|
||
▪
CCB3
|
Coñecemos
obras de pintores famosos
|
Presentamos
bits de obras pictóricas de diferentes estilos
|
Grupo
clase
Aula
Ordinaria
|
1
sesión
|
Coñecemos
as meninas de Sargadelos
|
2
sesión
|
|||
▪
LCRB2
|
Dramatizamos
dando vida aos personaxes con psicomotricidade
|
Interpretamos
os diferentes personaxes do cadro con monicreques, contamos o que fan e movémonos coma eles
|
Grupo
clase
Aula
Ordinaria
|
1
sesión
|
Movemos
pasiño a pasiño as bonecas para despois fotografiar
|
Grupo
clase
Aula
Ordinaria
|
1
sesión
|
||
▪
LCRB2
|
Pintamos
, recortamos, pegamos
|
Decoramos
unha menina de Sargadelos pintando con témpera
|
Individual
Aula
Ordinaria
|
4
sesións
|
Coloreamos
os cadros famosos, e cortamos e pegamos na saia dunha boneca-
"menina" de cartolina
|
||||
Coloreamos
e recortamos mandalas coas figuras de Velázquez e as meninas
|
||||
Pintamos
con témpera as cruces da Orde de Santiago.
|
||||
▪
CSAPB1
|
Elaboramos
puzzles
|
Sacamos
as pezas troqueladas do cadro das meninas.
|
Individual
Aula
Ordinaria
|
1
sesión
|
Compoñemos
o puzzle do cadro
|
||||
▪
LCRB3
|
Facemos
moitas fotos
|
Disparamos
as fotos para compoñer unha animación con Stop Motion
|
Grupo
clase
Aula
Ordinaria
|
1
sesión
|
IV . AVALIACIÓN: RÚBRICA
Estándares
|
En Proceso
|
Sen Dificultade
|
Excelente
|
Instrumentos
|
▪
LCRB1. Comprende as explicacións que se dan
na clase.
|
Responde
alomenos unha pregunta
|
Explica algun aspecto visionado
|
Relaciona
co tema e coas súas experiencias
|
Rexistro
observación
|
▪
CCB3. Identifica algunhas manifestacións
culturais próximas.
|
Expresa
algo do que aparece no cadro
|
Recoñece
alomenos unha obra
|
Recorda
nomes concretos e relaciona coas obras
|
Rexistro
de observación
|
▪
LCRB2. Participa con
interese en actividades expresivas corporais.
|
Fai a
onomatopea do can e representao á gatas
|
Usa os
monicreques e expresa o que fan
|
transmite
o sentido coa entonación
|
Rexistro
de observación
|
▪
LCRB2. Participa con
interese en actividades expresivas plásticas.
|
Colorea
e pinta de forma persoal
|
Colorea
e pinta seguindo as instruccións
|
Remata a
actividade pintando, recortando e pegando
|
Cartafol
|
▪
LCRB3. Demostra interese e gusto polas
actividades nas que se empregan as TIC..
|
Observa
con atención e en silencio
|
realiza
a actividade agardando o momento da acción
|
Valora o
resultado
|
Rexistro
de observación
|
I. IDENTIFICACIÓN
Dende a biblioteca do centro proponse realizar unha investigación e documentación que sirve
de proxecto para facer nas aulas xa que este curso Bibliotecas escolares de
Galicia propón para todos os centros o lema "Biblioteca Escolar Territorio
das Artes". Con esta proposta
prepárase o desfile de entroido no centro coa elaboración do disfrace de
"Meninas de Velázquez". O resultado final vai ser unha creación en
vídeo. No curso de sexto van realizar dramatización do cadro utilizando o
vestiario preparado e un diálogo elaborado por eles coa interpretación que fan
diversos autores. Van grabar as diferentes escenas e ao final un selfie montando
todo nun vídeo.
II. PERFIL CURRICULAR
Estándares
|
Competencias
|
Transversais
|
§ CSB4.3.3.Explica aspectos relacionados coa forma de vida e
organización social de España das distintas épocas históricas estudadas.
|
§ CSC, CCEC, CAA
|
EOE, EMP
|
§ LCB2.7.1. Consulta diferentes fontes bibliográficas e textos de
soporte informático para obter datos e información para realizar traballos
individuais ou en grupo.
|
§ CCL, CD, CAA
|
TIC, EMP
|
§ LCB1.8.3. Utiliza a información recollida para levar a cabo diversas
actividades en situacións de aprendizaxe individual ou colectiva.
|
§ CCL, CD, CAA, CSC, CSIEE
|
EMP, EC
|
§ LGB3.1.2. Elabora o texto cunha estrutura clara, con coherencia e
cohesionando os enunciados.
|
§ CCL, CAA, CSIEE
|
EOE, EMP
|
§ LGB2.7.5. Fai lecturas dramatizadas de textos.
|
§ CCL, CSC
|
EOE
|
▪
EPB1.1.2.
Utiliza a observación e a percepción visual para interpretar imaxes.
|
▪
CCEC, CAA
|
CA
|
▪
EPB1.2.7.
Realiza sinxelas obras de animación para familiarizarse
cos conceptos elementais da creación audiovisual: guión, realización, montaxe,
son.
|
▪
CCEC, CAA, CD
|
CA, TIC, EMP
|
III. PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA
Estándares
|
Actividades
|
Exercicios
|
Agrupamento/
espazo
|
Temporaliz
|
LCB2.7.1.
|
Investigamos
sobre o cadro "As Meninas" de Velázquez (autor, estilo,
interpretación)
|
Buscamos
en google: "Las Meninas de Velázquez"
|
Grupo
clase Biblioteca
|
1
sesión
|
Presentamos
o cadro e comentamos (autor, estilo, interpretacións da escena)
|
Grupo
clase Aula Ordinaria
|
1
sesión
|
||
CSB4.3.3
|
Buscamos
información sobre Lourenzá na época de felipe IV
|
Buscamos
información sobre o conde Osorio e o mosteiro ata atopar o século XVII
|
Grupos
de 3
Aula
Informática
|
1
sesión
|
Visitamos
o Mosteiro e a iglesia
|
Grupo
clase
saída
|
2
sesión
|
||
LCB1.8.3.
|
Analizamos
o cadro e as diferentes interpretacións da escena
|
Recollemos
notas sobre as diferentes interpretacións do cadro para elaborar un diálogo.
|
Grupos
de 4
Aula
Ordinaria
|
1
sesión
|
Elaboramos
un borrador sobre unha posible conversa de Velázquez coa Infanta Margarita
|
Grupos
de 4
Aula
Ordinaria
|
1
sesión
|
||
LGB3.1.2
|
Damos
vida aocadro cun diálogo entre os
principais personaxes
|
Recordamos
os elementos de cohesión dun texto e practicamos enunciados sobre o argumento
do cadro.
|
Grupo
clase
Aula
Ordinaria
|
2
sesións
|
Elaboramos
un diálogo entre os principaispersonaxes para representar.
|
Individual
Aula
Ordinaria
|
|||
EPB1.1.2
|
Observamos
o cadro para meternos nos personaxes
|
Observa
o cadro e interpreta: que pensa? Que sente? Que transmite cada personaxe?
|
Grupo
clase
Aula
Ordinaria
|
1
sesión
|
Comenta
que elementos do cadro nos transmiten cada
impresión
|
||||
LGB2.7.5.
|
Que
está pasando no cadro? Interpreta e representa o que fan os personaxes
|
Le
o diálogo dramatizando costeuscompañeiros .Ensaia a entonación facendo as
voces dos personaxes
|
Grupo
clase
Aula
Ordinaria
|
2
sesións
|
Representa
o diálogo como unha pequeña obra.
|
||||
EPB1.2.7.
|
Preparamos
a grabación
|
Repasamos
o necesario para grabar a representación: fondo, situación, pizarra con
apuntes…e deixamolo listo
|
Laboratorio
|
1
sesión
|
Representamos
para grabar en vídeo.
|
1
sesión
|
IV . AVALIACIÓN: RÚBRICA
RÚBRICA
|
|||||
Estándares
|
Suf
|
Ben
|
Not
|
Sob
|
Instrumentos
|
§ LCB2.7.1. Consulta diferentes fontes
bibliográficas e textos de soporte informático para obter datos…
|
Busca en google
ata tres fontes diferentes
|
elixe a información que se axusta ao
criterio
|
comproba a
veracidade nas diferentes fontes
|
selecciona a
información axeitada e máis
relacionada co tema
|
Rexistro observación
|
§ CSB4.3.3.Explica aspectos relacionados … das
distintas épocas históricas estudadas.
|
Diferencia a
etapa histórica do Conde Osorio da que estudamos
|
enumera as diferentes
épocas do Mosteiro de S. Slvador dende o Conde Osorio
|
relaciona diferentes
elementos vistos no mosteiro cos estudados
|
explica a influencia de
Felipe IV no mosteiro
|
Rexistro de observación
|
§ LCB1.8.3. Utiliza a información recollida
para levar a cabo diversas actividades…
|
Explica a escena dende
os dous puntos de vista
|
inventa o que diria
algún dos personaxes
|
incorpora algún
elemento que aparece no cadro
|
transmite o sentido con
expresións da época
|
Rexistro de observación
|
§ LGB3.1.2. Elabora o texto cunha estrutura
clara, con coherencia e cohesionando os enunciados.
|
No diálogo entre a
Infanta Margarita e Velázquez as
oracións son coherentes e teñen sentido.
|
non hai repeticións e
utiliza algún conector
|
utiliza sinónimos,
pronomes e mais de dous conectores
|
logra transmitir o
argumento coa linguaxe da epóca histórica
|
Cartafol/
caderno
|
▪
EPB1.1.2.
Utiliza a observación e a percepción visual para interpretar imaxes.
|
Identifica e
nomea elementos do estilo: foco de luz, punto de fuga...
|
explica a expresión dos
personaxes
|
relaciona os elementos
do estilo coas emocións dos personaxes
|
introduce elementos
personales que melloran e enriquecen os personaxes e a escena
|
Cartafol
|
§ LGB2.7.5. Fai lecturas dramatizadas de
textos.
|
Rexistro de observación
|
||||
▪
EPB1.2.7.
Realiza sinxelas obras de animación … creación
audiovisual: guión, realización, montaxe, son.
|
Respeta o tempo de
traballo no grupo
|
responsabilízase da súa
parte
|
fai aportación persoal
|
lidera e coordina o
grupo
|
Rexistor
observación
|
I. IDENTIFICACIÓN
Dende a biblioteca do centro
proponse realizar unha investigación e
documentación que sirve de proxecto para facernas aulas xa que este curso
Bibliotecas escolares de Galicia propón para todos os centros o lema
"Biblioteca Escolar Territorio das Artes". Con esta propostaprepárase o desfile de
entroido no centro coa elaboración do disfrace de "Meninas de
Velázquez". O resultado final vai ser unha creación en vídeo. No curso de 1º de E. Primariavan elaborar un
vídeo para aportar áwikipedia como "críticos
de arte" sobre Velázquez e a súa obra.
II. PERFIL CURRICULAR
Estándares
|
Competencias
|
Transv
|
§ LCB1.6.1. Identifica as ideas xerais en reportaxes audiovisual sobre
temas do seu interese.
|
▪
CCEC, CSIEE
|
EOE, TIC, EMP
|
§ LGB1.3.3. Elabora e produce textos orais moi breves e sinxelos ante a
clase.
|
§ CCL,
CSIEE, CAA
|
|
▪
LGB1.5.6.
Participa na conversa formulando e contestando preguntas.
|
▪
CCL, CSC, CCEC, CAA
|
EOE, EMP
|
▪
CSB4.4.1.Identifica,
valora e respecta o patrimonio natural, histórico,
cultural e artístico e asume as responsabilidades que supón a súa conservación e mellora.
|
▪
CSC, CCEC, CAA
|
EC
|
▪
EPB1.1.1. Valora e respecta os diferentes tipos de
expresión plástica.
|
▪
CCEC, CSC
|
CA, EMP, EC
|
▪
EPB1.5.1. Observa diferentes formas de presentar o
espazo.
|
▪
CCEC, CAA
CMCCT
|
CA, EMP
|
▪
EPB2.2.4. Elabora e representa imaxes despois dunha
presentación audiovisual.
|
▪
CCEC, CAA
|
CA,TIC EMP
|
III. PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA
Estándares
|
Actividades
|
Exercicios
|
Agrupamento/
espazo
|
Temporaliz
|
▪
LCB1.6.1.
|
Investigamos
sobre Velázquez e o cadro "As
Meninas" (Libro, vídeos, internet...)
|
Presentamos
"Las Meninas de Velázquez"
no libro en 3D
|
Grupo
clase Biblioteca
|
1
sesión
|
Buscamos
en google: "Las Meninas de Velázquez"
|
||||
Presentamos
o cadro e comentamos (o autor, os personaxes, o argumento...)
|
Grupo
clase Biblioteca
|
1sesión
|
||
▪
CSB4.4.1
|
Coñecemos
o cadro e o museo
|
Visionamos
en YouTube "Visita guiada al Museo del Prado"
|
Grupo
clase
Aula
Ordinaria
|
1
sesión
|
EPB1.1.1.
|
Por
que é importante este cadro?
|
Falamos
das obras de arte, os museos e os críticos de arte
|
Grupo
clase
Aula
Ordinaria
|
1
sesión
|
▪
EPB1.5.1
|
Facemos
de "Criticos de arte"
|
Observamos
o cadro e comentamos os diferentes elementos do espazo localizando os que
estanpreto e lonxe, dianteou detrás.
|
Individual
Aula
Ordinaria
|
1
sesión
|
▪
LGB1.3.3.
|
Imaxinamos
e contamos
|
Preparamos
un conto sobre o que ocorreaospersonaxes
|
Grupo
clase
Aula
Ordinaria
|
1
sesión
|
Presentamos
e contamos diante da clase
|
Individual
Aula
Ordinaria
|
|||
▪
LGB1.5.6.
|
Respondemos
as preguntas como a wikipedia
|
Cada
neno prepara unha pregunta para faceraos expertos críticos
|
Individual
Aula
Ordinaria
|
1
sesión
|
Respondemos
en parella e grabamos en vídeo
|
Grupo
clase
Aula
Ordinaria
|
|||
▪
EPB2.2.4
|
Debuxamos
en Paint
|
Debuxamos
e coloreamos as meninas en Paint
|
Grupo
clase
Aula
Ordinaria
|
1
sesión
|
IV . AVALIACIÓN: RÚBRICA
RÚBRICA
|
|||||
Estándares
|
Suf
|
Ben
|
Not
|
Sob
|
Instrumentos
|
§ LCB1.6.1. Identifica as
ideas xerais en reportaxes audiovisual sobre temas do seu interese.
|
Teclea
en google sen erros
|
abre a páxina correcta
|
extrae
información puntuais do tema
|
relaciona
a información co tema
|
Rexistro
observación
|
▪
CSB4.4.1.Identifica, valora e respecta o
patrimonio natural, histórico, cultural e artístico e asume as responsabilidades que supón a súa conservación e mellora.
|
Expresa
algo do que aparece no cadro
|
enumera
as accións dos difer
personaxes
|
relaciona
diferentes elementos
|
extrae
un argumento da obra
|
Rexistro
de observación
|
§ LGB1.3.3. Elabora e
produce textos orais moi breves e sinxelos ante a clase.
|
Expresa
unha acción coa estructura suxeito e verbo
|
encadea
acción mais complementos
|
expón
enunciados con argumento
|
e
orixinalidade
|
|
▪
EPB1.1.1. Valora e
respecta os diferentes tipos de expresión plástica.
|
Comenta
alomenos un elemento: cor, tamaño…
|
Percibe
personaxesprincipais
|
Interpreta
argumento
posible
|
Expresa
sensacións
que
lleproduce
|
Rexistro
de observación
|
▪
EPB1.5.1. Observa
diferentes formas de presentar o espazo.
|
Escribe
tres párrafos secuenciados: principio, nó e final
|
as
oraciónsteñen sentido
|
non
hai
repeticións
|
logra
transmitir o seu propio argumento
|
Cartafol/
caderno
|
▪
LGB1.5.6. Participa na conversa formulando
e contestando preguntas.
|
Pregunta
e responde seguindo un modelo
|
axustándoseao
tema
|
para
completar información que falla
|
Con
orixinalidade e coherencia
|
Rexistro de observación
|
▪
EPB2.2.4. Elabora e
representa imaxes despois dunha presentación audiovisual.
|
Debuxa
colorea en paint
|
Representa
a figura humana
|
e
a saia da menina co volumen
|
combina
as cores
|
Rexistro
de observación
|
No hay comentarios:
Los comentarios nuevos no están permitidos.